REGULAMIN

Regulamin sklepu internetowego
https://davini.pl  Davini Marzena Chmielik z siedzibą: Spacerowa 25  NIP:5512536166 jest właścicielem sklepu internetowego “Davini”
i prowadzi sprzedaż poprzez stronę internetową www.davini.pl.
Kontakt telefoniczny: +48 791 815 449, kontakt mailowy: daviniedrogeria@gmail.com
Warunki ogólne

Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia, do negocjacji wszelkich zapisów Umowy ze Sprzedającym,
w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w
formie pisemnej i kierowane na adres działalności Sprzedającego:
 Davini Marzena Chmielik, Spacerowa 25,34-108 Frydrychowice, lub E-mail: daviniedrogeria@gmail.com. 
Sklep internetowy https://www.davini.pl prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów za pośrednictwem sieci Internet. Produkty oferowane w sklepie są nowe.
W celu korzystania ze Sklepu system informatyczny powinien spełniać następujące warunki:
a. dostęp do sieci Internet
b. poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, CSS,
JavaScript
c. rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli lub wyższa
d. włączona obsługa plików Cookies i języka JavaScript
e. aktywne konto e-mail
Aby złożyć Zamówienie nie ma konieczności rejestracji indywidualnego konta.
Klient ma możliwość zarejestrowania swojego konta w Sklepie, co pozwoli w przyszłości że jego dane
będą wyświetlane po zalogowaniu się i nie będzie konieczności ponownego ich wprowadzania.
Rejestracja w Sklepie następuje w zakładce Moje Konto na stronie Sklepu.
Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę
przez cały rok. Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem strony internetowej, otrzymacie Państwo od
nas automatyczny e-mail na adres podany w formularzu, potwierdzający przesłanie do nas zamówienia.
Prosimy o kontakt z nami w razie nie otrzymania potwierdzenia.
PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Zamówienia można składać na jeden z następujących sposobów:
a. poprzez stronę internetową Sklepu
b. wysyłając e-mail na adres: daviniedrogeria@gmail.com
c. telefonicznie w godzinach pracy obsługi Sklepu – +48 791 815 449
 Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów 
będących przedmiotem zamówienia. Dla sprawnej realizacji zamówienia prosimy podać następujące dane:
 a. nazwisko i imię, 
b. adres dostawy,
c. adres poczty e-mail,
d. numer telefonu kontaktowego.
Jeżeli wystąpią okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, sklep niezwłocznie 
skontaktuje się z klientem z prośbą o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie
 zamówienia.
Klient może anulować zamówienie lub wprowadzić w nim ewentualne zmiany poprzez kontakt z obsługą 
Sklepu, wysyłając e-maila pod adres: daviniedrogeria@gmail.com i wpisując w tytule e-maila: numer zamówienia
oraz dane Klienta. Zmian w zamówieniu i anulowania zamówienia można dokonać do chwili przekazania
 zamówionych produktów do wysłania kurierowi. 
Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku.
Na czas realizacji zamówienia składa się: czas kompletowania towaru oraz czas potrzebny na
dostarczenie zamówienia wybraną formą dostawy. Zamówienia zostaną przekazane do wysyłki w
terminie 1 – 3 dni licząc od momentu otrzymania płatności na konto albo od dnia złożenia zamówienia w
przypadku wyboru formy płatności za pobraniem.
Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny
Brutto).
 Ceny podane w opisach produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszt dostawy uzależniony jest od
 wybranej formy dostawy.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
SPOSOBY PŁATNOŚCI

Możliwymi sposobami płatności w sklepie internetowym są:
. płatność gotówką przy dostawie – za pobraniem,
. przedpłata na konto poprzez przelew bankowy,
. płatność internetowa za pośrednictwem usługi operatora zewnętrznego,
. przedpłata na konto poprzez przekaz pocztowy.
DOSTAWA

Zamówienie jest dostarczane przez *Pocztę Polską-kurier *InPost Paczkomaty *Orlen Paczka *DPD PICK-UP. 
Koszt wysyłki jest każdorazowo prezentowany w trakcie wyboru formy dostawy w czasie składania
zamówienia. Towar wysyłamy w ciągu 1-2 dni (od poniedziałku do piątku). Przesyłki dostarczone są w
ciągu 1-3 dni od dnia wydania ich przewoźnikowi. 
Do przesyłki jest dołączany paragon fiskalny lub faktura VAT na życzenie klienta.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w
okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania
przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących
zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a
konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i
wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym
opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod
warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. W przypadku chęci skorzystania
z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny
podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o
odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni
roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona
faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać
podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu
pieniędzy na konto Klienta.
GWARANCJA
Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt posiada ślady uszkodzenia
mechanicznego, pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy
sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę
na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona
uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera
sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia
sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych
roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ
Właściciel Sklepu jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.
221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży, w przypadku
stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi, w zakresie
 określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z
dnia 27 lipca 2002 r.
 Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do złożonej reklamacji.
Towar niezgodny z umową należy wysłać na adres SKLEPU.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Warunki oraz treść znajdują się pod linkiem polityka prywatności, i są one integralną częścią regulaminu
.
INNE POSTANOWIENIA

Towary prezentowane na stronach produktowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego.
 W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza
 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. nr 16 z 1964 poz. 93), ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży 
konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176),ustawa o ochronie
nie których praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271). Wszystkie nazwy towarów oferowanych do sprzedaży przez Sklep Internetowy są używane w celach 
identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności 
przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
 Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r.
 Sklep może dokonać zmian w niniejszym Regulaminie, przy czym zmiana dokonywana jest poprzez 
umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronach Sklepu z wyraźnym określeniem daty, kiedy nowy
 Regulamin wchodzi w życie.

REKLAMACJE- UPRAWNIENIA DLA KONSUMENTA I PRZEDSIĘBIORCY KONSUMENTA

 Konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego pozostaje: „osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową”

Przedsiebiorca – konsument,  zgodnie z art. 3851-3853, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności  gospodarczej.

W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, z 2021 r. poz. 2105 oraz z 2022 r. poz. 2337).

W zakresie reklamacji Klient będący  Przedsiębiorcą -Konsumentem może realizować uprawnienia  reklamacyjne przyznane przez przepisy ustawy dokonując  zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie mających charakteru zawodowego.

Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta jeżeli rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową. Zgodność rzeczy sprzedanej (towaru) z umową występuje ,w przypadku w którym zgodne z umową pozostają w szczególności jej:

opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;

przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował;

a także rzecz sprzedana (towar) aby była zgodna z umową, musi:

nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo;

być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;

być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres daviniedrogeria@gmail.com lub listem poleconym na adres Marzena Chmielik, ul. Spacerowa 25, 34-108 Frydrychowice. Dla ułatwienia składania reklamacji, pod adresem www.davini.pl/regulamin zamieszczony został przykładowy formularz reklamacyjny. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne.

Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe.

Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia niezgodności towaru z umową, Klient będący konsumentem, ma prawo żądać wpierw jego naprawy lub wymiany.

Sklep może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Sklep może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sklepu. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sklepu, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sklepu uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

Sklep dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sklep.

Sklep odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Sklep demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli sklep odmówił naprawy lub wymiany towaru zgodnie z ust. 6 albo niezgodnie z ust. 8-10, albo brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo, iż Sklep próbował doprowadzić towar do niezgodności z umową, albo brak towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w ust. 6-10 lub też Sklep oświadczy bądź z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta.

Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail.

W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki.

Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym paragrafie stosuje się do Przedsiębiorcy-Konsumenta

Jakiekolwiek postanowienie Regulaminu, nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Konsumentów lub Przedsiębiorców-Konsumentów przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności Ustawy o prawach konsumenta.

 Odstąpienie od umowy uprawnienia dla Konsumenta i Przedsiębiorcy-Konsumenta

Klient będący Konsumentem , który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Konsumentem zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego pozostaje: „osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową”

Klient będący Przedsiębiorcą – Konsumentem , który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni w przypadku dokonania zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.

Przedsiębiorca – Konsument,  zgodnie z art. 3851-3853, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności  gospodarczej.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, z 2021 r. poz. 2105 oraz z 2022 r. poz. 2337) Klient  będący konsumentem ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia wydania towaru tj. od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie towar, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik wskazana przez Klienta  weszła w posiadanie towaru. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Sklep dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną  na adres: daviniedrogeria@gmail.com . Po otrzymaniu oświadczenia drogą elektroniczną, Sklep niezwłocznie prześle Klientowi będącemu konsumentem, na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony pod adresem www.davini.pl/regulamin oraz zostanie dołączony przez Sklep w wersji papierowej do przesyłki produktu. Korzystanie z przedmiotowego formularza jest fakultatywne.

Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą, nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy–Konsumentowi w wypadkach:

o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

zawartej w drodze aukcji publicznej;

W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Marzena Chmielik, ul. Spacerowa 25, 34-108 Frydrychowice lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w który, odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.

W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 1, bezpośrednie koszty zwrotu towaru pokrywa Klient .

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym obejmujące koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów  dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta  o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.

Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla niego z żadnymi kosztami.

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Towaru (rzeczy) lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania tego towaru w związku z odstąpieniem w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli Klient będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia rzeczy (towaru) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy (towaru) będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym paragrafie stosuje się do Przedsiębiorcy-Konsumenta (stosownie do art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)

Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w niniejszym paragrafie Regulaminu, nie przysługuje Klientowi nie będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem.

Ponadto zgodnie z art. 31 ust.2 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca-Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.